08 februari 2011

Ett år sedan sist

Oj vad glest med uppdateringar det var här.
Har väl hänt en del sedan sist, har flyttat till min mysiga stuga i skogen bland annat.
Jobbet på Kaisers rullar på och man går mest och väntar på att det ska bli sportlov.
Har blivit bra med skidåkning i vinter, i alla fall utför för på längden kämpar jag fortfarande med tekniken.

Jobbar för att vara kvar i Sälen i sommar, är ju galet sugen på att cykla!
Bilderna från i höstas har kommit upp nu, gå in på
http://www.ahlbins.se/joline/bildspel/index.html

Just nu befinner jag mig hemma hos mor och far i Herrljunga.
Har en veckas semester men jag blir bara hemma några dagar då skidsuget är stort.
Ska ut och träna nu och sen efter det drar jag till syster med familj tills imorgon.

Tog semester på riktigt igår och delade en flaska vin med mamma så det är lite betongskalle på mig idag, men det var det värt!
1 cm puder ute, och jag snörar på mig joggingskorna och drar ut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar