22 september 2010

Ny lya

Sjukt dåligt med uppdateringar här, får be om ursäkt.
Vad har hänt sedan sist då, säkert massor.
Har hittat en lägenhet på sälenvägen 44 i Sälens by, jag får nycklarna imorgon och ska då börja måla om två rum. I sovrummet blir det mest vitt förutom en fototapet från min vän Oskar Enander. I vardagsrummet blir det enbart vitt på väggarna och jag satsar på ett fint vinställ och en tavla istället.

Tröttnade på någon ganska snabbt och beslöt mig för att ta tag i saken och säga som det är, jag är inte intresserad fick då skönaste svaret "förlåt Joline jag för att det blev så här, hade bara jag varit mer intresserad så hade säkert du varit mer intresserad"... Nej nej så kan man inte säga, storhetsvansinne säger jag bara, ta en motgång vännen.


På söndag ska jag jag fota downhill bilder tillsammans med Ahlbins foto och reklam. I måndags fotade vi lite motionärs xc bilder för deras bildbank och det var riktigt skoj, svårt att kolla upp när man är van vid att se vart man cyklar bára :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar