25 augusti 2010

Ha det, Oslo!

Då ska jag packa ihop mina väskor och dra vidare, nu siktar jag mot Karlstad och kanske kommer jag till Sälen sent ikväll. Målet hade ju dock varit att inte riktigt komma hem än men det ser ut att bli så eftersom nästan alla som jag känner i Karlstad har flytt till varmare breddgrader.
På fredag ska jag kapa mitt hår lite så då bör jag ju vara hemma i varje fall.

Fick se mor och far på Skype igår och det får mig att fundera på att jag borde investera i en dator så det inte dröjer lika länge mellan gångerna som jag får se och höra mina kära föräldrar.

Nu ska jag kamma mig och byta om i varje fall för jag tror inte det blir någon hit i en grön poc hood på cafet. Vi får se om jag hittar dels till Karlstad och sen hem igen, trist Hanna är borta när jag kommer hem. Kanske kan jag strukturera upp mitt liv och det dåliga samvetet jag har när jag kommer hem, hoppas kan man alltid!

Ha det tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar