14 juni 2010

Halmstad

Nu är jag hemma igen efter ne helg i Halmstad.
Lördagen avrundades med fest och igår var jag knappt levande och fortfarande seg idag.
Tror jag behöver mig ett löppass för att komma igång igen men det är motigt som tusan!

Var riktigt skoj att träffa alla godingar, var ju mer än ett år sedan sist. Nu är det ju planerat till vecka trettio också. Hoppas det bjuds på sol då för under denna helgen var det mest blåst och regn.

Nu regnar det så jag borde ut och springa för att vakna till ordentligt!
Mamma och pappa mötte upp mig vid stationen igår, dem gav mig en cykelnyckel och sa att jag som är bakfull borde cykla lite, så jag fick cykla hem. Det var nog bra dock.

Hittade en bild jag kände igen på skilodges hemsida http://skilodgeengelberg.com/via-ferrata-in-engelberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar